۱۱ بهمن ۱۳۹۷، ۸:۵۱

همزمان با ایام الله دهه فجر؛

۴۰ تیم پزشکی راهی مناطق محروم کرمانشاه می‌شوند

۴۰ تیم پزشکی راهی مناطق محروم کرمانشاه می‌شوند

کرمانشاه_مسئول بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از اعزام ۴۰ تیم عمومی و تخصصی پزشکان به مناطق محروم این استان خبر داد.

رضا منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی ۴۰ تیم عمومی و تخصصی پزشکان به مناطق محروم استان اعزام خواهند شد.

وی افزود: ۱۵ تیم از اول بهمن ماه در قالب طرح شهید رهنمون به این مناطق اعزام شدند و در روزهای سیزدهم و بیست و پنجم بهمن ماه نیز ۲۵ تیم دیگر به این مناطق اعزام می شوند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی نیز شماری از پزشکان بسیجی در قالب اردوهای جهادی به همراه دانشجویان در مناطق زلزله زده و مناطق حاشیه شهر حضور خواهند یافت و به ارائه خدمت می پردازند.

وی بیان داشت: این مشارکت پزشکان بسیجی در کنار دانشجویان در روز سیزدهم بهمن ماه در قالب طرحی کشوری انجام خواهد شد و خدمات بهداشتی و درمانی به مردم محروم ارائه می شود.

منصوری تصریح کرد: در روزهای هفتم و هشتم اسفندماه نیز کنگره شهید رهنمون در شهر آبادان برگزار خواهد شد که شماری از پزشکان کرمانشاهی در این کنگره شرکت خواهند کرد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه عنوان  کرد: هر چهارشنبه نخست هر ماه ۱۵ تیم در قالب کادر پزشک، پرستار، کارشناس بهداشت محیط و روانشناس به ۱۵ منطقه کم برخوردار استان می‌روند و خدمات بهداشتی و درمانی را ارائه می‌کنند.

کد خبر 4529203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha